vrijdag 11 september 2009

Meerwaarde van Equi-challenge voor bedrijven



Equi-challenge garandeert betere interne communicatie, teamspirit en verhoogde productiviteit op de werkvloer.



Bedrijven kijken kritischer dan ooit naar de ROI van de budgetten die zij spenderen, zeker op het vlak van teambuildings en events, welke in veel gevallen nog steeds als een ‘luxe-uitgave’ beschouwd worden. Onterecht overigens, want precies het menselijk kapitaal is wat een bedrijf sterk maakt. In ons huidig economisch klimaat moet een teambuilding meer kunnen bieden dan louter een dagje fun of ‘congé’ voor het personeel. Precies hier ligt de toegevoegde waarde van Equi-challenge: de deelnemers hebben niet alleen fun, ze ondervinden, beleven en voelen zelf de wijsheid van de paarden en leren op heel korte tijd veel bij over zichzelf, hun manier van communiceren, hun lichaamstaal, hun gedrag naar anderen toe,” legt Patrick Stoop uit. “Equi-challenge zorgt met andere woorden voor onmiddellijk resultaat op het vlak van communicatie en gedrag. Bovendien blijven de deelnemers na de teambuilding ook hun ervaringen toepassen in de praktijk. Een betere interne communicatie leidt steevast tot een verhoogde productiviteit op de werkvloer. Ik voorzie een grote toekomst voor Equi-challenge. Dit is waar veel mensen en bedrijven naar op zoek zijn, dat blijkt genoeg uit de diverse offerte-aanvragen die we dagelijks binnenkrijgen. Wie het probeert, zal terugkeren voor meer.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten